Jag hatar att svetas det luktar och det är ite alls fint att ha det, men jag hatar att ha svettiga armhåler. Så idag tänkte jag prata om armhåla. Japp! Det äkligaste delen i kroppen...eller näst äkligaste. Jag menar inget fel men jag tycker att rövhålet är det äkligaste i kroppen...aså det kommer bajs ut där..när man bajsa så kan den vara hård eller mjuk...ööööhh! ok! ok! Jag menar inget men lämna inte denna websidan stanna och lika denna.
 
Enuogh with talking now, let´s ge down to the bussines.
 
1. LÖKRINGAR 
 
 
varför får man en mörk fläck på tröjan när man svetttas...det ser så äkligt, plus man ser också att man har svettas. Det blir en stor fläck på tjöjan också....ööööhhhh! Men det är bara hur vi är, vi allla svetttas och det är helt normal. Alla är inte perfekt. 
 
 
Sorry! Detta är jag i framiden men jag vill bara säg att jag vill avsluta denna artikel så att jag kan skriva något annat. 
 

Kommentera

Publiceras ej