Hej! Hej igen...förlÄt att jag inte har skrivit i helgen för att det var jÀtte mycket som har hÀnt. Jag gick pÄ kalas i lördags hela dagen och sÄnt. I söndes sÄ var jag och mamma pÄ maxi och pantade burka, sen efter det sÄ har jag fÀrgat hÄret tillbaka till hel svart...ÄÄÄ..just det. Jag har ocksÄ en lugg nu sÄ ja! Plus jag klippte mig sjÀlv! Japp..det Àr sant, men jag tÀnker inte visa mig för att jag vÄga inte, men i framtiden om min blogg gÄr bra sÄ visar jag mig. Min dator eller min skoldata har gÄtt sönder sÄ jag har en uppgift jag skulle har skickat i helgen men den vill inte starta sÄ jag vet inte riktigt vad som har hÀnt med den. Den slocknade i fredes, det blev bara helt svart i skÀrmen..jag fatta inte. Jag skulle skicka en min saga i helgen..Ja! Vi jobba med en saga, men den vill bara inte starta. Jag har försökt att ladda den men den vÀgrar att starta, sÄ nu..sÄ fÄr jag förklara för lÀraren att den vÀgra starta..plus! Jag Àr inte ens klar med min saga. SÄ dom kommer att bli jÀtte arg. Men ja, ja..nu sÄ ska jag sluta skriva för att jag vet inte vad jag ska skriva mer. Men jag skriver till er sen..

Hej dÄ..

Kommentera

Publiceras ej