Hej! Godmorgon allihopa som läser..just nu sÃ¥ sitter jag i bussen och Ã¥ker till skola..gött va! Ok! Idag sÃ¥ är det proooov...yay! AsÃ¥..no shit. Japp! Prov, prov..skola..betyg! Det är livet, men..Ja..jag ska ha franska prov idag och vi ska ha prov pÃ¥ 2 kapitel..asÃ¥ vad vi har lärt av dom och jag tror att jag har glömt mesta av det, sÃ¥ vi fÃ¥r väll se hur det gÃ¥r, bytheway..jag har inte pluggat, buuuu...hoooo. Varför gjorde jag inte igÃ¥r, men neeeeeeej..jag tog tyvär en lÃ¥ng tupplur. Se sÃ¥..titta pÃ¥ det ljusa sidan, men ellerfal sÃ¥ kan jag mÃ¥nga ord pÃ¥ franska. Ooohh..just det, igÃ¥r när jag skulle gÃ¥ och lägga mig sÃ¥ kunde jag inte sova, jag var uppe tills 02:00 och somnade efter det och vaknade när klockan var 05:50. Men jag är pigg och inte alls trött. Japp! Jag ska nu sluta skriva för att jag ska snart hoppa av bussen. Men jag skriver senare. 

Hej dÃ¥..ses sen 


Kommentera

Publiceras ej