Hej! Allihopa..Idag sov jag den lĂ€ngsta tuppluren och jag skulle bara blunda lite, sen blev det kvĂ€ll.  Klockan var mellan 16:00 och 17:00 för mig, sen sĂ„ gick jag till mitt rum och lĂ„g pĂ„ min sĂ€ng för att chilla och sĂ„nt dĂ€r, sen sĂ„ blev..jag trött? AsĂ„ min hjĂ€rna sa till mig att jag skulle sova, den sa ju inte sĂ„...men ni kan vĂ€ll tĂ€nka det. NĂ€r jag öppnade ögonen sĂ„ var klockan 19:00. Först sĂ„ tĂ€nkte jag mig, ooohh...

Sen sĂ„ gick jag upp för att ta av mig mina klĂ€der och byta dom till pyjamas, eller mysiga klĂ€der, but anyway you get this. Efter nĂ€r jag har gjort det sĂ„ gick jag pĂ„ toaletten för att tvĂ€tta ansikte..ok! Det hĂ€r Ă€t lite om mig, om jag inte tvĂ€tta ansiktet tvĂ„ gĂ„nger om dagen sĂ„ kommer det alltid en finne, jag fattat inte. Ok...nu fortsĂ€tter vi med storien. NĂ€r jag kom in pĂ„ toaletten och tĂ€nde pĂ„ lampan, sĂ„ var det sĂ„ ljust att mina ögon bara stĂ€ngde sig. Det tog ett sen lĂ„stnade det. Efter nĂ€r jag hade tvĂ€ttat ansikte sĂ„ gick jag till köket och plockade fram nĂ„got och Ă„t. Efter nĂ€r jag hade Ă€tit sĂ„ chatade min mamma att hon tycker att jag borde massera henne, men jag sa nej..imorgon! Kanske..tror jag..vet inte! But anyway. Jag gick in till mitt rum och nu sĂ„ ligger jag i min sĂ€ng och skriver hĂ€r..sĂ„ det hĂ€r hĂ€nde pĂ„ riktigt, jag hittar inte pĂ„ detta. Just nu sĂ„ Ă€r klockan 20:20 och jag tror att jag ska göra nĂ„got annat sĂ„..jag kommer inte att skriva mer idag, men vi ses imorgon 

Hej dĂ„..😝😗😛



Kommentera

Publiceras ej