Hej! Idag så tänkte jag prata om denna smink Palette som ligger på min hylla. Den är en av dom bästa Palette som jag har haft och jag gillar den för att den är väldigt pigmentering när man har på den. Den har väldigt finna färger också jag skriver vilka färger det finns.

färg: 
Harvet Moon (matt) nude
Cuddle (shimmer) pink 
Frolic (shimmer) brow
Cinnamon (shimmer) light brow
Twigs (shimmer) dark blue
Black Crow (shimmer) black
Crisp (shimmer) nude highlight
Hot Cocoa (matt) brown 
Autumn (matt) pink
Withered Leaves (matt) light green
Rustic (shimmer) brown
Chestnut (matt) dark brown

Jag beställde den här smink paletten på Luxplus för 189kr. Den är en jätten fin Palette och man får en borste med 💋...


Det här är 100% av mig, jag ville göra det och det är mitt val. Jag blev inte sponsrad av företaget bara sÃ¥ du vet. 

Paletten heter "The Cargo Escape Palette" 

Kommentera gärna om ni villa att jag ska lägga upp flera smink eller om ni ger min 10 likes sÃ¥ gör jag en smink tutorial pÃ¥ denna paletten 

Hej dÃ¥....ses sen!!! 

3 kommentarer

Fairyland surprises

06 Feb 2016 10:43

Jag gillar färgerna på denna!
Ser dem gärna på. Det blir ju inte alltid samma effekt på som i paletten.. :)

Svar: dom är jätte fina i verkligheten
bblaze.blogg.se

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

06 Feb 2016 10:44

Sjukt fina färger :D

Svar: jag håller med dom
bblaze.blogg.se

591

29 Nov 2022 14:06

Havve yoou ever considered about including a little bbit more than jhst yoyr articles?
I mean, what yyou saay iis iportant and all.
However imagine iif you adfded some great grsphics orr videos
to give your poosts more, "pop"! Yourr content is
xcellent bbut with pics and video clips, this blog cluld definitely
be one of the bestt in its field. Superb blog!

Kommentera

Publiceras ej