Hej! igen...jag hoppas att ni inte tror att min svenska är dåligt...för att jag är jätte bra på svenska...trust me! Varje gång jag ska skriva på datorn så blir det fel för att...jag skriver på bloggens websida, som jag gör nu. Varje gång jag skriver så vill den inte rätta stavfelen...nu så sitter jag och läser noga för att jag vill inte att det ska vara några stavfel, men jag hoppas att ni fattar...ja! Det gör ni säkert. Jag måste gå nu, men vi ses sen....jag lägger upp flera inlägg senare.. 
 
hej då 
 
 

4 kommentarer

Carina Marianne Holst

18 Feb 2016 12:49

Vilken söt bild, haha :) Kram

Svar: tack
bblaze.blogg.se

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

18 Feb 2016 14:53

Visste du att koalor har klamydia? Helt sjukt att det är så haha :P

Svar: Nej! Men tack för att du berättade för mig
bblaze.blogg.se

Karin

18 Feb 2016 17:08

Aww, vad söt! Har du tagit bilden? :3 Skulle göra nästan vad som för att kunna klappa en.

Svar: Nej! tyvär så har jag haft det på min dator, men jag skulle gärna klappa den
bblaze.blogg.se

Emma Grann Fotografi

18 Feb 2016 23:03

Så söt bild :)

Svar: tack
bblaze.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej