Pubertieten....om det stava sÄ. Man ja det mest hatade saken som vi kommer fÄ eller har pÄ ansiktet. japp! jag har hatar finnar det Àr det fulaste och Àckligaste som finns. SÄ..jag skrev en lista om det..hoppas att ni njuter av det..Enjoy!
 
1. KLÄMA
 
Okej! Detta har vi gjort nÄn gÄng, men det Àr ok för att du Àr inte ensam om detta. Alla har gjort det nÄngÄng i livet. Men asÄ man vill att den ska gÄ bort men det gör ju inte det sÄ man klÀmmer den. okej! okej...alla gör det inte men mÄnga har gjort det. Sen nÀr man klÀmmer den sÄ kommer det en sÄn stor pufffik sak...jag visar er..
 
Jag tog denna bilden bara för att jag ville visa er ..jag ville inte ta en Àklig bild som visar att det kommer vita saker ut för att det var för Àckligt...sÄ det var dÀrför jag tog denna bilden.
 
SnÀlla klÀm inte pÄ era finnar för att det blir bara vÀrre.
 
 
2. FUL
 
Varför Àr man sÄ fuuuuuuuuuul..nÀr man har finnar asÄ man vill inte att den ska vara dÀr. japp! jag kÀnner er men jag hatar att ha minna finna. sÄ jag har smink pÄ mig för att dölja dom, men det Àr inte bra för att man ska ju lÄta sina finna andas..okej! det lÀt vÀldigt konstigt, men det Àr ju sant att man ska göra det. 
 
DonŽt cover them. 
 
LÄt dina finnar andas och tÀck inte dom för mycket med smink.Ja! jag vet att man vill göra det men det Àr bÀttre att inte göra det. Plus nÀr du ska ta bort ditt smink, ta bort den noga för att undvika mer finnar. 
 
Japp! denna blev en vÀldigt kor men det var allt jag ska skriva kunnde inte komma pÄ mer, men jag hoppas att ni gillar det. jag lÀgger utt mer.. ses sen 
 
hej dÄ...
 
 
 
 

1 kommentarer

Karin

18 Feb 2016 17:08

Jag HATAR finnar, sÀrskilt om man ska resa eller trÀffa nÄgon man inte trÀffat förut eller nÀr man ska handla - kÀnns som om att alla tittar :(

Svar: Ja! finnar Àr det jobbigaste som finns
bblaze.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej