Hej! vÀder vad hÀrlig men vÀder eller inte för dom flesta...but anyway. vi mÀnniskor föredrar vilket vÀder som helst. jag gillar att det Àr hÀlig att ha vÀder, nÀr det Àndra sig hela tiden varje Är. Ok..let begin! 
 
 VINTER
 
 
visst Àr det kallt nÀr det Àr vinter...visst....mmmm....ok! Men pÄ vinter sÄ kan man göra allt typ man kan Äka skridskor,bygga snö gubbe, snö Ànglar, skidor, pulka och mer. Man kan lyssna pÄ jul lÄtar..eller...nej! vem lyssnar pÄ jul lÄtar det Àr ju sÄklart boring..skoja bara! va inte ledsen. Man kan ju ocksÄ kyssna nÄgon, du vet en sÄn lite sak som man sÀtter pÄ sin dörr och om det Àr tvÄ personer dÀr sÄ ska dom pussas..jag vet inte hur jag ska förklara men ni fatta det. Sen pÄ vinter sÄ mÄste man ha stora jackor och sÄnt pÄ vinter nÀr man ska gÄ ut, efter det sÄ ska man in sÄ mÄste man ta av allt och det Àr sÄ rufsitt med hÄret om man Àr en tjej. man kan ocksÄ chilla med en docka ocksÄ
 
 
tadda! för er som följer min blogg, kommer ni ihÄg att jag skrev ett inlÀgg om allans hjÀrtans dag, lika om ni har gjort det. Ja! detta kan du göra om du inte har en pojkvÀn
 
 
ok! du behöver inte ha en pojkvÀn, men om du Àr en kille..detta Àr ett förslag till er som jag kan chilla med nÄgon.
 
Ja! Vi alla Àlskar olika vissa gilla varmt och vissa gillar kallt. Vi alla Àr olika...men jag hoppas att ni gillar detta..det var lÀnge sen jag gjorde detta för att jag har varit vÀldigt upptagen, men jag kommer att vara aktiv pÄ denna bloggen, vÀnta bara. 
 
Och jag vill ocksÄ tacka er för att ni kommer till denna bloggen för att lÀsa vad jag har laggt utt, plus jag hoppas att jag inte Àr trÄkig pÄ denna bloggen. Kommentera jÀrna nÀr jag Àr trÄkig...för att jag vill veta det.
 
hej dÄ...
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej