Ni vet väl att det är snart allans hjärtans dag och ni vet väl det betyder..CHOCKLAD!! Japp det är den dagen man äter allt choklad som man kan och bli fet..Nice va! Och ni som inte har en pojkvän eller någon som kramar dig...


 
Tadda da! Här är en pojkvän som du kan kramas pÃ¥ allans hjärtans dag...mysig eller? Who am I'm joking with. 


Det finns inte bara kram docka till tjejer...det finns också till män. Plus så har dockan tittar också så du kan ta på dom utan att hon blev arg..NO! Ok, let's move on.


Bonus, till er män. Jag har en annan mjuk sak som du kan spendera, men denna kan du ligga och sova pÃ¥ hennes feta lÃ¥r. 

Det var allt för mig. Jag hoppas att ni tyckte om att läsa detta inlägget och lika denna om ni gör det. 

Aaaa...för mig på allans herrans dag så gör jag inget och ja! Det är ju såklart ingen mening att göra något om man inte har någon..så, det enda jag gör är att lata mig och äta choklad och sånt. Nu ska jag sluta skriva nu för att jag har lektion snart.

Hej då..ses se

2 kommentarer

Eva`s blogg

12 Feb 2016 10:24

Ha ha ja som du säger alla hjärtansdag är mysig men choklad nja inte för min del :) coola kuddar :)

Svar: Ja!Ja! jag kanske jag inte skriv det i min text
bblaze.blogg.se

N

12 Feb 2016 15:29

Haha roliga kuddar!

Svar: ja
bblaze.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej