Hej! idag sÄ tÀnkte jag prata om smink och detta gör jag för att jag har bestÀllt en sminkpalette som kommer snart och jag vill bara prata lite om den....
 
 
 
jag bestÀllde denna paletten som heter The Maybelline the nudes palette....jag ville ville ha den för att jag har hört att den Àr bra och jag har ocksÄ sett pÄ bilderna och jag tycker att det finns fina fÀrger pÄ den. Som jag sa innan, nÀr jag har fÄtt paletten sÄ kommer jag lÀgga upp den pÄ men blogg, men den har inte kommit Àn sÄ jag gör bara detta för att jag vill ha skoj, but anyway. 
 
 
HÀr kan du se pÄ vilka fÀrger det finns.
 
Det var allt som jag vill vissa men jag kommer att ta foto och lÀgga upp den pÄ min blogg senare..
 
Om ni undrar sÄ köpte jag den pÄ Eleven. se för 169kr...det var ocksÄ fri frakt inom Sverige sÄ om ni bara undra. Jag vill att min blogg ska ocksÄ bli smink blogg och sÄnt dÀr. 
 
hej dÄ...vi ses sen....<3 o kramar
 
P.S jag Àr inte sponsrad detta Àr 100% av mig 
 
 

2 kommentarer

Sofia | beautybysoxxi

08 Feb 2016 19:42

Alltid kul med nytt smink :)

Svar: japp! Àlskar det
bblaze.blogg.se

Johanna Utterberg

08 Feb 2016 21:29

Fina fÀrger i paletten! :)

Svar: Ja! det tycker ja mg mef
bblaze.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej