Varför finns det coola barn pÄ skolan och varför vill man vara som dom....ok, inte alla vill vara som dom ,but anyway. Jag har aldrig förstÄtt pÄ ordet cool...jo! jag fattar vad det menar, men jag farstÄr inte hur man kan bli populÀrt av det, sÄ jag skkriv en lista pÄ vad jag inte farstÄr och fatta dom coola barnen...letŽs begin. 
 
1. KLÄDER 
 
 
 
Mode, mode...varför har dom coola barnen sÄ bra smak av klÀder. Typ varje dag sÄ har dom alltid nya klÀder som Àr modÀrt och ibland sÄ vill man ha samma sak.Ok....inte alla coala barn har fina klÀder, men mest av dom. 
 
2. SOCIAL
 
 
"va social"...va! Nu förtiden spendera ungdomar mer pÄ mobilen Àn att prata. Japp! det hÀr Àr sant, vem har inte telefon. Ok...alla har inte mobil, men det Àr sant att mÄnga har det. Coola barnen Àr alltd pÄ sociala media och vissa hur coola dom Àr Àven pÄ internet...sÄklart kan man ju vara cool pÄ sociala media, men det Àr ju inte lika som att vara cool i verkligen. 
 
3. ELAKA...ELLER SNÄLL?
 
 
Ond eller god, Àr et hÀr sant. Ibland sÄ har jag alltid trott pÄ att coola barnen Àr elaka och onda, men jag har ocksÄ trott pÄ att vissa Àr snÀlla och söta. Men det kan ju bero pÄ hur coola barnen uppför sig mot andra.
 
4.VACKER
 
 
Ok..inte alla colla barn Àr vackra, vissa av dom. Och mÄnga coola flickor vill vara perfekta ock söta som alltid. Och dom vill ju alltid se Àldre, inte alla men mest av dom. LetŽs move on....
 
Ok..det var allt jag hade för idag jag kommer inte pÄ en sista sÄ....ja. Men jag har alltid velat bli som dom coola nÀr jag var lite mindre, men nu vill jag bara vara mig sjÀlv och sÄnt.
 
Ok...men jag har lĂ€rt detta frĂ„n filme..ok, bara sĂ„ att ni vet. Är det hĂ€r sant? Varför stanna inte dom coola barnen cool föralltid, kĂ€nner ni nĂ„gon som har varit cool hela sitt liv. kommentera gĂ€rna. Det hĂ€r Ă€r en annan sak som jag har lĂ€rt mig...Ă€r det sant att dom coola barnen som mobbar kommer att fĂ„ otur nĂ€r dom blir Ă€ldre och Ă€r det sant att dom som blir mobbad kommer fĂ„ mycket tur nĂ€r dom blir Ă€ldre...jag vet inte? lĂ€mna kommentar om det Ă€r nĂ„gon som det har hĂ€nt..
 
hej dÄ....ses sen, <3 o kramar
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej