Hej! hej...nu Àr jag tillbaka och skriver pÄ min dator. Idag sÄ tÀnkte jag prata lite om allans hjÀrtans dag som snart kommer. Jag vill ge er alla tjejer eller pojkar som kommer att vara ensam pÄ hjÀrtans dag. HÀ Àr ett försök som jag vill göra till er. OK..letŽs begin 
 
1. Titta pÄ en film/ spela.
 
 
 
Varför inte spendera din allans hjÀrtansdag med att kolla film eller spela tv spel som du har. Det Àr vÀl mysig med att kolla pÄ en hÀrlig film med dig sjÀlv eller med en kompis...eller inte, but anyway letŽs move on.  
 
2. Dansa/lyssna pÄ musik 
 
 
aaaa...Det Àr vÀl hÀrligt att lyssna pÄ musik nÀr du Àr hemma ensam och du bara följer musiken tills du dansar och sÄklart det hÀr gör vÀl inte sÄ mÄnga mÀnniskor att dansa ensam i ett rum medans det Àr full med musik....ok, det hÀr börjar bli AKWARD!!
 
3. Stalka andra pÄ facebook 
 
 
Ok! Det hÀr kan komma till ett skÀmt..men det Àr ju sÄklart sant att vi mÀnniskor gör detta. Till att börja med att vi tittar pÄ andras sociala media vad dom gör och vi gör ju sÄklart detta för att veta mer om dom, inte för att vara en CREEPER....eller? ja! ja! Men man kan ju sÄklart göra detta med pÄ allans hjÀrtans dag. 
 
4. Ät godis eller god mat 
 
 
Allans hjÀrtans dag sÄ handlar det ju om romatiken och maten. Varfr inte spendera tid med att bli fet med godis och Àta god mat medans du kan. Och det Àr ju sÄklart inte falig att gÄ upp lite i vikt nÀr det Àr den dagen...sÄ jag sÀger till alla tjejer och killar "bli fet tills du explodera, pÄ allans hjÀrtans dag"...sÄklart sÄ var detta ett skÀmt, but anyway, take it real. 
 
5. Skaffa en vÀn som kommer att krama dig .
 
 
Varför inte spendera hela allans hjÀrtans dag med en mister....ahahaha! Skafa en kram kudde som du kan ha om du inte har nÄgon att krama med. Vem skulle inte vlja ha en kompis som inte bli arg pÄ dig...det skulle vara gött. 
 
OK!! det var den sista tipset som jag har idag, jag har inte sÄ mycket tips nÀr det gÀller sÄnt hÀr sÄ jag bara hittar pÄ. But who need someone....just nu sÄ vet jag sjÀlv inte vad jag skulle göra pÄ Allans hjÀrtans dag sÄ jag bara gick in pÄ datorn oc skriver en artiken pÄ vad man ska göra....men för mig sÄ gör jag sÄklar inget för att det Àr ingen mening att göra nÄgot tycker jag pÄ allans hjÀrtans dag förutom att vara lat och kolla pÄ film. 
 
Jag hoppas att du tyckte om att lÀsa det hÀr jag kommer att skriva mer sen och jag kommer sÄklart göra flera tips pÄ vad man kan göra nÀr man Àr ensam och sÄnt....
 
hej dÄ.
 
lÀmna jÀrna en kommentar...<3 o kramar 
 

Kommentera

Publiceras ej